מכתב דו חודשי

תלמידים הורים וצוות יקר,

"זה נפלא ששנה מתחילה לה בשיר וברוח טובה,
כל שנה מתחילה בסימן שאלה ואנחנו נמצא לה תשובה"

היום התחילה שנת לימודים חדשה. בכל שנה עוטפת אותי התרגשות גדולה ואני מאמינה שכולכם נרגשים כמוני ובמיוחד ילדי כיתות א׳ שעשו היום את צעדיהם הראשונים בבית הספר "בכור לוי".

אנו בבית הספר מאמינים במצוינות לצד מיצוי, באמונה שכל אחד יכול, בעשייה ובלכידות חברתית שהם מקור הכוח והחוסן של כולנו. דרכנו החינוכית משלבת ערכים לצד עשייה למען הפרט והסביבה ומהווים את היסודות המצמיחים את הילדים לקראת המשך דרכם.

שעה מיוחדת זו מציבה לכולנו מנהלים, מורים הורים ותלמידים אתגרים חינוכיים, פדגוגיים וחברתיים שלא הכרנו בעבר. אני והצוות החינוכי נעשה את כל שביכולתנו כדי שכולנו נרגיש בטוחים, נשאר בריאים ויחד נהווה עוגן ובטחון ליצירת שגרה ברוכה.

לכל קהילת בית הספר אני מאחלת ימים טובים בהם נדע להיות שותפים זה לזה, שנדע לתמוך ולסייע האחד לשני, שנרבה באכפתיות וטוב לב אשר יגדירו את ימינו. שניתן מתוך שמחה, שנתבונן בסובבים אותנו ברגישות, בתבונה, בכבוד ובאמון שנדע לדרוש במינונים המתאימים, שנכבד את הייחודיות של כל אחד, שנהיה קשובים לצרכי האחר, שתהיינה לנו סיבות רבות להיות גאים ומסופקים במעשינו.

תודה למפקחת ביה"ס הגב' ויקי עזיאל, לעיריית רחובות ולעומדים בראשה, ראש העיר – מר רחמים מלול, מר זהר בלום – סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, לגב' אפרת צוקרמן – מנהלת אגף החינוך ולגב' שרה ווהב – מנהלת אגף בתי הספר היסודיים, תודה לכולכם על העזרה כדי שהשנה תיפתח כסדרה ועל הצד הטוב ביותר.

תודה מיוחדת אני מבקשת להוקיר לצוות הניהול של ביה"ס לרונית ופזית הסגניות המופלאות, לאירית היועצת ולאורית ברייר רכזת שילוב, שפה ופדגוגיה, תודה לכולכן על השותפות, המסירות, האחריות והעבודה ללא לאות מתוך תחושת שליחות ואכפתיות שאין כמוה. תודה לצוות המורים שעמל וטרח כדי שהשנה תוכל להיפתח כסדרה, לצוות המנהלה, חבי, עופרה, גדעון וירדנה שהכינו את המרחבים וטיפחו כל פינה.

תודה ליו"ר הנהגת ההורים של ביה"ס הגב' שרי גלזר, על שותפות מתוך אמון והערכה.

אני מבקשת לאחל לכולם שנה נפלאה, שנה של בריאות איתנה, שיתוף פעולה, הצלחה והגשמה.

עינב בעהם –  מנהלת בית הספר

דילוג לתוכן